Articole

Articole publicitare

 


O firma de imbuteliat apa, cu sediul in nordul tarii, a inceput sa se confrunte brusc cu o scadere inexplicabila a vanzarilor. Departamentul de marketing din cadrul firmei respective nu a reusit sa identifice cauza care a generat scaderea brusca a vanzarilor, astfel ca managementul companiei a decis sa angajeze o agentie de detectivi particulari care sa analizeze situatia existenta.

Intr-un timp relativ scurt, detectivii au identificat un angajat al departamentului de logistica transportand o alta marca de apa, foarte asemanatoare cu cea a firmei la care era angajat. In mod practic, angajatul respectiv a constituit o firma asemanatoare ca nume si identitate vizuala cu firma la care era angajat si a inceput sa vanda aceeasi apa sub sigla proprie, aducand astfel prejudicii mari companiei in cauza.
Faptele pe care legea le considera acte de concurenta neloiala (art.4 și art.5 dinLegea nr.11/1991) sunt cele care urmaresc crearea unei confuzii, care tind sa produca in viziunea consumatorului ideea că intreprinderea, produsele sau serviciile provin de la concurent sau exista legaturi stranse intre oferte, sau obtinerea in detrimentul concurentei de foloase sau avantaje in activitatea economica prin practici contrare legii sau moralei.
Daca va confruntati cu situatii similare, acum puteti solicita o oxpertiza agentiei de detectivi Detexpert, pentru a va sigura buna functionalitate a activiatii intreprinderii si chiar a vietii de zi cu zi.

Contactati-ne la office@detexpert.ro